H Aqua Vista Hotels ανακοινώνει την ολοκλήρωση των Sales Seminar, τα οποία πραγματοποίησε σε συνεργασία με τη WebHotelier, τη Marinet, την εικαστική πλατφόρμα #Rest@rt Contemporary Art και την DNA Travel. Κάθε σεμινάριο είχε ως κύριο θέμα την ανάπτυξη δυναμικών στρατηγικών με σκοπό την αύξηση των κρατήσεων και την επιστροφή των επισκεπτών στα ξενοδοχεία, την ισχυρή παρουσία τους στην αγορά, του ρόλου της τεχνολογίας, του συνδυασμού φιλοξενίας και πολιτισμού και των οφελών προσφοράς εναλλακτικών εμπειριών ως τρόπους ενίσχυσης των εσόδων τους.
Το τελευταίο τρίμηνο διοργανώθηκαν πέντε Sales Seminar, μια πρωτοβουλία της Aqua Vista Hotels, τα οποία πραγματοποιήθηκαν σε Πάρο, Σαντορίνη, Νάξο, Ρόδο και Καλαμάτα, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης, του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού και του Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού. Τα σεμινάρια παρακολούθησαν δωρεάν ξενοδόχοι και επαγγελματίες στον τομέα τουρισμού, με τον όμιλο να μεταφέρει την τεχνογνωσία του σε επιχειρήσεις κάθε κλίμακας.
Η Aqua Vista Hotels ένωσε τις δυνάμεις της με τέσσερις κορυφαίους επαγγελματίες στον τομέα τουρισμού στην Ελλάδα, με στόχο την δημιουργία ενός μοναδικού προγράμματος σεμιναρίων. Η κ. Σοφία Ματζουράνη, Business Development Manager της Aqua Vista Hotels, παρουσίασε μια σειρά από ενδεικτικά case studies του ομίλου, ενώ ο κ. Αλέξανδρος Δαμίγος από τον Marinet μοιράστηκε την εμπειρία του σε σχέση με την σημασία μιας ισχυρής διαδικτυακής παρουσίας των ξενοδοχείων. Ο κ. Βίκτωρ Μάτσας και η κ. Στέλλα Τσαντήλα της WebHotelier αναφέρθηκαν σε εναλλακτικούς τρόπους χρήσης προηγμένης τεχνολογίας, ενώ η κ. Κέλλυ Αθανασιάδου της #Rest@rt Contemporary Art Platform εισήγαγε τους ξενοδόχους στη δυναμική που μπορεί να έχει ο πολιτισμός στις πωλήσεις. Τέλος, ο κ. Ιάκωβος Σαχάς από την DNA Travelαναφέρθηκε στα οφέλη του βιωματικού τουρισμού. Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με μια ξεχωριστή συζήτηση κατά τη διάρκεια της 8ου Σχολείου Τουρισμού Καλαμάτας, όπου στο πάνελ συμμετείχε ως επίτιμος προσκεκλημένος ο κ. Χάρης Μπρουσαλιάν, Sales & Marketing Manager του Greek Travel Pages. Μέσα στον Ιανουάριο θα ανακοινωθούν οι ημερομηνίες και οι προορισμοί για τα Sales Seminar του 2019.
Στο πλαίσιο της ολοκλήρωση του προγράμματος του 2018, η Σοφία Ματζουράνη, Business Development Manager της Aqua Vista Hotels σχολίασε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι για τη μεγάλη επιτυχία που γνώρισαν τα Sales Seminars ήδη από την πρώτη χρονιά διοργάνωσής τους, καθώς και από τα θερμή ανταπόκριση του κοινού καθ’ όλη τη διάρκειά τους. Στόχος μας είναι να επεκτείνουμε τον κύκλο των σεμιναρίων το 2019, επιδιώκοντας το πρόγραμμα να περιέχει ακόμη περισσότερους προορισμούς, εμπνέοντας ξενοδόχους σε όλη την Ελλάδα».
Περισσότερα για την Aqua Vista Hotels
Η Aqua Vista Hotels ιδρύθηκε το 2005 και σήμερα διαχειρίζεται περισσότερα από 35 ξενοδοχεία σε Σαντορίνη, Μύκονο, Πάρο, Νάξο, Λέσβο και Σκιάθο.
Διαθέτοντας στελέχη με μακρά εμπειρία στον ξενοδοχειακό κλάδο και το ευρύτερο φάσμα του τουρισμού, καθώς και πάθος για τον τομέα της φιλοξενίας, η Aqua Vista Hotels επικεντρώνεται στη δημιουργία ξενοδοχείων με μοναδική ταυτότητα, αναλαμβάνοντας από τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό, την εσωτερική διακόσμηση και το συνολικό concept των υπηρεσιών φιλοξενίας, μέχρι την ολοκληρωμένη διαχείριση των κρατήσεων της μονάδας και τη λειτουργία της σε όλα τα επίπεδα.
Η υγιής και κερδοφόρα λειτουργία ενός ξενοδοχείου, η παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου και η δημιουργία μιας αξέχαστης εμπειρίας διαμονής αποτελούν ξεκάθαρους στόχους σε κάθε συνεργασία της Aqua Vista Hotels.