Υποψήφιος για δήμαρχος Αγίου Νικολάου ο Νίκος Κοκκίνης - Κρήτη πόλεις και χωριά

Κρήτη πόλεις και χωριά

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ INTEΡNET - www.kritipoliskaixoria.gr

.........
Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2018

Υποψήφιος για δήμαρχος Αγίου Νικολάου ο Νίκος Κοκκίνης

Ο τέως. βουλευτής Νομού Λασιθίου κ. Νίκος Κοκκίνης ανακοινώνει επίσημα την υποψηφιότητά του ως Δήμαρχος Αγίου Νικολάου. Πρόκειται, διευκρινίζει, για «μια αυτοδιοικητική κίνηση ανεξάρτητη και αυτόνομη, ένα κοινό χώρο μιας ανοικτής και χωρίς αποκλεισμούς συνάντησης πέρα από πολιτικές προτιμήσεις». Και προσθέτει: «Με κεντρικό πρόταγμα “Ο Δήμος μου είναι ο δικός μου τόπος”, απευθύνω σήμερα πρόσκληση κινητοποίησης και συμμετοχής σε όλες και όλους για ένα ανοικτό, δυναμικά πρωτοπόρο και αποτελεσματικό Δήμο για μας και τα παιδιά μας.

Συγκεκριμένα ο κύριος Κοκκίνης ανέφερε
Ως ενεργός πολίτης, θέτω σήμερα στην κρίση σας, την υποψηφιότητα μου ως Δήμαρχος Αγίου Νικολάου.
Σε μια αυτοδιοικητική κίνηση ανεξάρτητη και αυτόνομη, ένα κοινό χώρο μιας ανοικτής και χωρίς αποκλεισμούς συνάντησης πέρα από πολιτικές προτιμήσεις.
Με κεντρικό πρόταγμα «Ο Δήμος μου είναι ο δικός μου τόπος», απευθύνω σήμερα πρόσκληση κινητοποίησης και συμμετοχής σε όλες και όλους για ένα ανοικτό, δυναμικά πρωτοπόρο και αποτελεσματικό Δήμο για μας και τα παιδιά μας.
Αξίζουμε να μοιραστούμε αυτή την προσπάθεια.
Νίκος Κοκκίνης

Post Top Ad

.............