Το πρόγραμμα της συνεχούς επέκτασης των δραστηριοτήτων του στην Ελλάδα, υλοποιεί ο μεγάλος tour operator Thomas Cook, ο οποίος όπως αποκαλύπτει το money-tourism.gr, προχώρησε σε άνοιγμα γραφείων στην Αθήνα, στο πλαίσιο δημιουργίας εταιρικής δομής. Πιο αναλυτικά, μετά από αναζήτηση αρκετών μηνών, η εταιρία προχώρησε στην μίσθωση χώρου, στον οποίο θα λειτουργήσει το «αρχηγείο» του στην Ελλάδα και εντός των αμέσως προσεχών μηνών, θα ξεκινήσει η διαδικασία στελέχωσης και προσλήψεων, ώστε στους πρώτους μήνες του 2019, να είναι επιχειρησιακό.
Επιβεβαιώνοντας τις πληροφορίες του money-tourism.gr και απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ο κ. Michael Scheidler, διευθυντής In-Destination Management του Thomas Cook δήλωσε: «Έχουμε ανοίξει ένα γραφείο στην Αθήνα, ως μέρος της συνεχιζόμενης επένδυσης στη χώρα. Θα ξεκινήσουμε ένα πρόγραμμα προσλήψεων τους ερχόμενους μήνες καθώς ενισχύουμε την τοπική μας οργάνωση». Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες στο πλάνο του Thomas Cook, είναι να προσφέρει περισσότερες υπηρεσίες στους βασικούς προορισμούς του, και η δημιουργία τοπικού γραφείου, θα βοηθήσει στην κατεύθυνση αυτή. Στον προγραμματισμό αυτό, το «αρχηγείο» της Αθήνας, θα κατευθύνει τις συνεργασίες και την εξυπηρέτηση των πελατών του tour operator, με τους μεγάλους τοπικούς συνεργάτες του, όπως είναι ο όμιλος Παπακαλιάτη – HELLENIC ZEUS, το HELLENIC ISLAND, κ.ά.. Το πλάνο Σημειώνεται ότι μόλις πριν από 3 μήνες, ο επικεφαλής του Thomas Cook, Peter Fankhauser, βρέθηκε στην Ελλάδα για τα εγκαίνια του πρώτου παγκοσμίως Cook’s Club στην Χερσόνησο Ηρακλείου Κρήτης.
O Peter Fankhauser στην επίσκεψή του αυτή, είχε τονίσει την ιδιαίτερη σημασία της Ελλάδας για τον μεγάλο tour operator, αναλύοντας τα σχέδια επέκτασής του στην χώρα, ενώ δεν παρέλειψε να τονίσει την άριστη συνεργασία που έχει ο όμιλος, με το ελληνικό υπουργείο Τουρισμού. money tourism copyright Είπε μάλιστα χαρακτηριστικά τότε, ότι η υπουργός Τουρισμού Έλενα Κουντουρά, είναι η καλύτερη υπουργός των τελευταίων τριάντα χρόνων και συμπλήρωσε με νόημα ότι η Ελλάδα έχει πολύ μεγάλη δυναμική, και παρά το γεγονός ότι ο Thomas Cook έχει 47 ownbrands ξενοδοχεία στην χώρα, θα προχωρήσει με γρήγορους ρυθμούς στην ανάπτυξη νέων. Υπογραμμίζεται ότι η Ελλάδα είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά, μετά την Iσπανία, για τον Thomas Cook.
Σε πρώτη προτεραιότητα, όπως είχαν τονίσει τα στελέχη του Thomas Cook, είναι η ανάληψη management ξενοδοχειακών μονάδων, η ριζική ανακαίνισή τους και η τοποθέτησή τους στην αγορά με ένα από τα brands του ομίλου. Σημειώνεται ότι ένα ακόμη ξενοδοχείο του Thomas Cook, θα λειτουργήσει σύντομα στα Χανιά. Σε πρώτη προτεραιότητα για νέα ξενοδοχεία, βρίσκονται οι μεγάλοι προορισμοί (Κρήτη, Ρόδος, Κως και Κέρκυρα), χωρίς ωστόσο να αποκλείονται προορισμοί που έχουν καλές αεροπρικές συνδέσεις με την Κεντρική Ευρώπη και την Αγγλία. Cook’s Club | money tourism copyright Επισημαίνεται ότι το πρώτο ξενοδοχείο Cook’s Club, του ομίλου Παπακαλιάτη, στη Χερσόνησο της Κρήτης, πέτυχε η πληρότητά του, στο πρώτο καλοκαίρι λειτουργίας του, να ξεπερνά το 93%. Επιπλέον, σύμφωνα με τον tour operator, το ξενοδοχείο διπλασίασε τη μέση ημερήσια τιμή δωματίου του, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Thomas Cook, ο όμιλος συνεισέφερε 150 εκατομμύρια ευρώ στην ελληνική οικονομία το 2018, σε επενδύσεις, λειτουργικά έξοδα, προκαταβολές ξεοδοχείων, κ.λπ., κ.λπ., φέρνοντας τρία εκατομμύρια επισκέπτες, ενώ η επέκτασή του σε τέσσερις νέους προορισμούς στη χώρα μας και η αύξηση των δρομολογίων του κατά 34, μέσα στα τελευταία δύο χρόνια, επιβεβαιώνουν τη σημασία που δίνει ο Thomas Cook στην Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό. Σημειώνεται ότι από τότε που άνοιξε το πρώτο του ξενοδοχείο στη Ρόδο πριν από δύο χρόνια, η Casa Cook κέρδισε βραβεία για το σχεδιασμό και προσέλκυσε νέους πελάτες στην εταιρεία διακοπών.
Μετά το άνοιγμα του ξενοδοχείου στη Ρόδο, το Casa Cook άνοιξε το δεύτερο ξενοδοχείο στην Κω το περασμένο καλοκαίρι, με περισσότερα από τα 2/3 των κρατήσεων μέχρι σήμερα να έχουν γίνει από νέους πελάτες. Το τρίτο Casa Cook άνοιξε αυτό το καλοκαίρι στην Κρήτη, το πρώτο από τα ξενοδοχεία της συλλογής που είναι αφιερωμένο στις οικογένειες. Το τέταρτο, στη Brela της Κροατίας, που θα πάρει τη θέση ενός γνωστού κλασικού ξενοδοχείου της δεκαετίας του 60’, θα ανοίξει το 2019. Το Casa Cook στην Κω πρόσφατα κατατάχθηκε στην λίστα «It List» της Travel & Leisure ως ένα από τα πιο καυτά νέα ανοίγματα και το Conde Nast Traveler, το συμπεριέλαβε, ως πρώτο, στις επιλογές συντακτών για τα αγαπημένα προσιτά νέα ξενοδοχεία στην Ευρώπη.
Το 2019 Ο τουριστικός πράκτορας θα εγκαινιάσει οκτώ ξενοδοχεία Cook’s Club το 2019, με τον αριθμό τους να ανέρχεται συνολικά στα 11, σε δύο νέες τοποθεσίες, τα οποία θα εμπλουτίσουν το ξενοδοχειακό δυναμικό του ομίλου με 2.000 νέα δωμάτια, ενώ 3 από τα smartlines ξενοδοχεία του θα ανακαινιστούν σε Cook’s Club. Υπενθυμίζεται, όπως είχε γράψει το money-tourism.gr, ότι ο Thomas Cook συνέστησε στις αρχές του χρόνου, ένα ξενοδοχειακό επενδυτικό ταμείο (fund)- Thomas Cook Hotel Investments – μια κοινοπραξία με την εταιρεία ανάπτυξης ακινήτων που εδρεύει στην Ελβετία, LMEY Investments. Η Thomas Cook Hotel Investments συμπεριλαμβάνει, σήμερα, ξενοδοχεία σε Ρόδο, Κρήτη, Μαγιόρκα, Ίμπιζα και ηπειρωτικές περιοχές στην Ισπανία. Φέτος το χειμώνα, επενδύει περισσότερα από €7 εκ. στην ξενοδοχειακή μονάδα Sunwing στην Καλλιθέα της Ρόδου, ενώ ανοίγει ένα νέο Casa Cook στην Ίμπιζα το καλοκαίρι του 2019. Η Thomas Cook Hotel Investments ιδρύθηκε το Μάρτιο του 2018 για να υποστηρίξει την ανάπτυξη ξενοδοχείων υπό το εμπορικό σήμα της Thomas Cook, ως μέρος της στρατηγικής της εταιρείας να έχει μεγαλύτερο έλεγχο στο αποθεματικό των ξενοδοχείων της και στην εμπειρία που προσφέρει στους πελάτες της.
Η στρατηγική της είναι να αποκτήσει ξενοδοχεία που δεν προσφέρουν απόδοση, χρειάζονται ανακαίνιση και βρίσκονται σε βασικούς προορισμούς της, ώστε να τα μετατρέψει σε ξενοδοχεία με το δικό της εμπορικό σήμα. Με τη συνεργασία των εταιρειών, συνδυάζεται το δίκτυο διανομής του Thomas Cook και η τεχνογνωσία στη διαχείριση των ξενοδοχείων, με το ιστορικό της LMEY στην ταυτοποίηση και ανακαίνιση ξενοδοχείων. Thomas Cook Sentido Blue Sea | money tourism copyright Στα ξενοδοχεία που διαχειρίζεται συμπεριλαμβάνονται το οικογενειακό θέρετρο του Thomas Cook στη Ρόδο, Sunwing Kallithea, και το πασίγνωστο Sunwing Makrigialos στην Κρήτη. Η LMEY έχει συνεισφέρει τρία ξενοδοχεία, το Aldiana στην Ανδαλουσία και το Aldiana Alcadesia στην Ισπανία. Το τρίτο ακίνητο είναι το πρώτο κοινό έργο του επενδυτικού ταμείου, το πέμπτο Casa Cook, του βραβευμένου boutique lifestyle brand. Το έργο, το οποίο θα είναι το πρώτο Casa Cook στην Ισπανία, θα ανοίξει στην Ίμπιζα το επόμενο καλοκαίρι, μετατρέποντας ένα υπάρχον ακίνητο σε συνδυασμό με ένα γειτονικό οικόπεδο σε ένα εκπληκτικό ξενοδοχείο 200 δωματίων. Sentido Apollo Blue.
Πριν από λίγες μόλις ημέρες, η Thomas Cook και η LMEY, μέσω της κοινοπραξίας τους Thomas Cook Hotel Investments, εξασφάλισαν πρόσθετη χρηματοδότηση με πρώτη δόση ύψους €40 εκατ., η οποία θα χορηγηθεί αποκλειστικά από την Τράπεζα Πειραιώς, τη μεγαλύτερη τράπεζα στην Ελλάδα με μακρόχρονη εμπειρία στον τομέα της φιλοξενίας, όπως ανάφερε σε ανακοίνωσή του ο μεγάλος διεθνής tour operator, επιβεβαιώνοντας πλήρως το σχετικό ρεπορτάζ, του money-tourism.gr. Το ποσό θα επενδυθεί σε ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις που βρίσκονται σε ηλιόλουστες, παραθαλάσσιες περιοχές στις οποίες δραστηριοποιείται η εταιρεία στη Μεσόγειο, με τη συγκεκριμένη χρηματοδότηση να επικεντρώνεται ιδιαίτερα σε ευκαιρίες που δημιουργούνται σε ελληνικά νησιά. Επίσης, η εταιρεία επιδιώκει περαιτέρω χρηματοδότηση με σκοπό την απόκτηση περισσότερων ιδιοκτησιών στη περιοχή της Μεσογείου. Ο Thomas Cook Για περισσότερα από 175 χρόνια, η Thomas Cook διατηρεί την αξιόπιστη πρωτοπορία της ως ταξιδιωτικός οργανισμός του Ηνωμένου Βασιλείου που προσφέρει υπηρεσίες διακοπών παγκοσμίως και «ανοίγει» παράθυρο στον κόσμο, διευκολύνοντας τα ταξίδια για όλους. Όντας πλέον ένας από τους κορυφαίους οργανισμούς διακοπών παγκοσμίως, η Thomas Cook Group δραστηριοποιείται σε 17 βασικές αγορές, απασχολεί 22.000 άτομα προσωπικό και έχει καταγράψει συνολικά πωλήσεις 9 δισ. λιρών, για το οικονομικό έτος που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2017. Η εταιρεία διαθέτει περίπου 190 ξενοδοχειακές μονάδες και θέρετρα υπό την εμπορική της επωνυμία, στο πλαίσιο των επτά brand του ομίλου – SENTIDO, Sunprime, Sunwing, SunConnect, Smartline, Casa Cook και Cook’s Club.
Follow us: @money_tourism on Twitter | xrimatourismos on Facebook - Πηγή: https://money-tourism.gr