Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ ΧΑΡΗ ΜΑΜΟΥΛΑΚΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΟΥ ΚΡΗΤΗ ΠΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΓΚΑΚΙΑ ΤΗΣ ΣΕΑΠ - Κρήτη πόλεις και χωριά

Κρήτη πόλεις και χωριά

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ INTEΡNET - www.kritipoliskaixoria.gr

.........
Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2016

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ ΧΑΡΗ ΜΑΜΟΥΛΑΚΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΟΥ ΚΡΗΤΗ ΠΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΓΚΑΚΙΑ ΤΗΣ ΣΕΑΠ

Απάντηση στο δημοσίευμα του ΚΡΗΤΗ ΠΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΑ για τα παγκάκια στη λεωφόρο Ικάρου που έχουν τοποθετηθεί με την πλάτη στο δρόμο, δίνει ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Ηρακλείου κ. Χάρης Μαμουλάκης. Ο Αντιδήμαρχος μεταξύ άλλων αναφέρει πως "η χρήση των καθιστικών από την πλευρά κίνησης των οχημάτων θα αύξανε τις πιθανότητες πρόκλησης ατυχήματος τόσο στους χρήστες των καθιστικών όσο και στα διερχόμενα οχήματα". Αναλυτικά η απάντηση του κ. Μαμουλάκη:
Σε απάντηση σχετικού δημοσιεύματος για τα παγκάκια στη ΣΕΑΠ, θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι γίνονται σύμφωνα με την εγκεκριμένη μελέτη του έργου και τις ειδικές προδιαγραφές του Υπουργείου Περιβάλλοντος & Ενέργειας, σχετικά με τη διαμόρφωση των εξωτερικών χώρων κίνησης πεζών.
Ειδικότερα, στα πεζοδρόμια της οδού διαμορφώνονται δύο διακριτές ζώνες  
(με διαφορετική χρήση):
1. Η ζώνη κίνηση πεζών (περιλαμβάνει και τη λωρίδα κίνησης τυφλών), που οριοθετείται εσωτερικά των πεζοδρομίων, με ελάχιστο πλάτος το 1,5μ.
2. Η ζώνη τοποθέτησης αστικού εξοπλισμού, που οριοθετείται εξωτερικά και σε επαφή με τη λωρίδα κίνησης των οχημάτων ή λωρίδα στάθμευσης (όπου προβλέπεται), με πλάτος 1,15μ. Στη Ζώνη τοποθέτησης αστικού εξοπλισμού εγκαθίστανται ιστοί φωτισμού, κάθετη σήμανση, δέντρα, απορριμματοδέκτες, καθιστικά, εμπόδια στάθμευσης κ.α.

 
Στο συγκεκριμένο έργο, όπως και σε όμοιας διαμόρφωσης οδών στην οποία δεν προβλέπεται λωρίδα στάθμευσης οχημάτων, η τοποθέτηση των καθιστικών δεν θα μπορούσε να γίνει με αντίστροφη φορά για την ασφάλεια των πολιτών. Η χρήση των καθιστικών από την πλευρά κίνησης των οχημάτων θα αύξανε τις πιθανότητες πρόκλησης ατυχήματος τόσο στους χρήστες των καθιστικών όσο και στα διερχόμενα οχήματα (κατά την πτώση αντικειμένων π.χ. βαλίτσες).


Τα εμπόδια στάθμευσης προστατεύουν τους χρήστες από τα οχήματα, εφόσον αυτά κινούνται με τα επιτρεπόμενα όρια ταχύτητας. Σε μεγαλύτερες ταχύτητες, κινδυνεύουν τόσο οι χρήστες των καθιστικών όσο και του πεζοδρομίου (πεζοί) γενικότερα, ανεξάρτητα από τη θέση τοποθέτησης αυτών.
Τέλος, τα καθιστικά έχουν τοποθετηθεί σε θέσεις που ο χρήστης να βλέπει τον χώρο πρασίνου που θα έχει δημιουργηθεί πριν από την ολοκλήρωση του έργου, στον οποίο περιλαμβάνονται δέντρα, ανθοφόροι θάμνοι και  κηποτεχνικές συνθέσεις, και όχι ένα τοίχο περίφραξης όπως εμφανίζεται σήμερα.

Post Top Ad

.............