Ο
Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου Α.Ε. συνεχίζει να επιβραβεύεται για τις βέλτιστες
πρακτικές, τα έργα, τις ιδέες, τις πρωτοβουλίες που εφαρμόζει αναδεικνύοντας τη
συνεισφορά της αποτελεσματικής διαχείρισης εγκαταστάσεων και μέσων στην
αειφορία και την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων, οργανισμών, φορέων και
συνακόλουθα στην τοπική και εθνική οικονομία.
Την Τρίτη 03 Νοεμβρίου 2015 σε τελετή
απονομής που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του δεύτερου διαγωνισμού Facility Managment Awards 2015, ο
Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου απέσπασε SILVER
βραβείο στην κατηγορία Ιmpact on
Sustainability-Επίδραση στη Βιωσιμότητα. Η βραβευμένη υποψηφιότητα που η
Διοίκηση κατέθεσε στο διαγωνισμό είχε τον τίτλο: «Λιμάνι Ηρακλείου – Καλές πρακτικές για την αποτελεσματική
διαχείριση εγκαταστάσεων / έργα, υπηρεσίες, καινοτομίες με υψηλά πρότυπα
βιωσιμότητας». Στην εκδήλωση παρέστη ο Πρόεδρος & Δ/νων Σύμβουλος του ΟΛΗ,
κ. Ιωάννης Μπρας, για την παραλαβή αυτού
του βραβείου, το 15ο κατά
σειρά που απονέμεται στον Οργανισμό για την επιτυχημένη εφαρμογή του
αναπτυξιακού στρατηγικού σχεδιασμού της Διοίκησης και την υλοποίηση του
«μοντέλου των πέντε αισθήσεων».
Η
ιδιαίτερη αυτή προσπάθεια στηρίζεται
στην αναβάθμιση των υποδομών του λιμένα, τη βέλτιστη παροχή/ εφαρμογή
& αξιοποίηση εξειδικευμένων δραστηριοτήτων facility management
και στη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στη βάση του
«τουρισμού εμπειρίας», την ανάπτυξη και υλοποίηση καινοτόμων δράσεων που χαρακτηρίζονται από
υψηλά πρότυπα βιωσιμότητας. Υλοποιώντας παράλληλα ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για
την διασύνδεση της κρουαζιέρας, του τουρισμού και του πολιτισμού με τον αγροτικό τομέα του τόπου μας μέσα από συνεχείς στρατηγικές
συνεργασίες με τον εμπορικό κόσμο και τους παραγωγικούς φορείς του Νομού καθώς και
εθνικούς φορείς και Αρχές, αναδεικνύονται
έτσι οι δυνατότητες που έχουμε για την αύξηση των εσόδων από την κρουαζιέρα. Ο
στόχος της στρατηγικής της Διοίκησης του Οργανισμού και του Προέδρου &
Δ/ντος Συμβούλου, κ. Ιωάννη Μπρα του κυριότερου εμπνευστή του «μοντέλου των πέντε αισθήσεων» είναι απλός: «να ξεπερνούμε τις
προσδοκίες του επισκέπτη κάθε φορά».
Ο κ.
Μπρας στις δηλώσεις του αναφέρει: «Σκοπός της συμμετοχής μας σε αυτόν τον
διαγωνισμό βραβεύσεων είναι να αναδείξουμε με τον τρόπο αυτό τη συνεισφορά της
αποτελεσματικής διαχείρισης εγκαταστάσεων και μέσων στην αειφορία και την
ανταγωνιστικότητα και κατ’ επέκταση τα οφέλη που απορρέουν από αυτήν για την
τοπική κοινωνία και την εθνική οικονομία αλλά ακόμα και για να προσάψουμε την
απαιτούμενη έμφαση σε έναν από τους πλέον αναπτυσσόμενους κλάδους υπηρεσιών
στην Ελλάδα. Λειτουργούμε ως μέσο καταγραφής και συγκριτικής αξιολόγησης των
πλεονεκτημάτων που απορρέουν από την αποτελεσματική διαχείριση εγκαταστάσεων.
Οι προσπάθειες ενίσχυσης της εμπιστοσύνης των πελατών/επισκετών του λιμένος
στις παρεχόμενες υπηρεσίες συνεχίζεται με αμείωτο ενδιαφέρον με στόχο αυτές να
ξεχωρίσουν, να προωθηθούν και να αξιοποιηθούν από όσο το δυνατόν περισσότερους προορισμούς
για το συμφέρον όλων μας. Η βράβευση αυτή αποτελεί τιμή για τον προορισμό μας».
ΟΛΗ
Α.Ε.