ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ: "Ο ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΣΚΥΛΟΣ" - Κρήτη πόλεις και χωριά

Κρήτη πόλεις και χωριά

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ INTEΡNET - www.kritipoliskaixoria.gr

.........
Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2015

ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ: "Ο ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΣΚΥΛΟΣ"




Ένας Ελληνοαμερικάνος επισκέφτηκε τον αδερφό του που ήτονε  βοσκός στην Κρήτη. 
Έχει μαζί του ένα σκύλο ράτσας Αλάσκας. Τον ε-βλέπει ο βοσκός που του άρεξε ο σκύλος  και λέει του.

-Ασε μου μπρε  το σκύλο επαέ και γώ θα τον έχω σαν το κοπέλι και τέτοιο σκύλο δε βρίσκω μα συ θα ξαβρείς.
-Ναι! του λέει  αλλά θέλω να ζει σαν ...άνθρωπος , σαν το κοπέλι που είπες! Εμείς στην Αμερική είμαστε πολύ φιλόζωοι!
-Να μην στεναχωράσαι! Στη μάντρα ή στο σπίτι θα τον έχω σαφή μαζί μου και θα τονε καλοταίζω κρέας!

 Με τα πολλά ο Αμερικάνος άφησε το σκύλο στον αδερφό του....
 Περνάνε πάνω από δέκα χρόνια, και ο σκύλος γέρος πια πέθανε.
 Τηλεφωνά ο βοσκός στον αδερφό του, και παίρνει την παρακάτω απάντηση.

-Είπαμε σαν άνθρωπο , σαν το κοπέλι θα τον έχεις! θα τον κηδέψεις χριστιανικά.
-Μα ήντα λες ? Δε γίνονται τέθοια πράματα!
-Πες  στον παπά του χωριού να το κάνει!
Πάει ο βοσκός στον παπά του λέει ότι θέλει χριστιανική κηδεία για το λυκόσκυλο και του λέει ο παπάς:
-Μανόλη, τη ρακή   να τη λιγάνεις! ήντα ναι τούτα  που μου ζητάς!
-Μα ο αδερφός μου λέει...(παίρνει το κινητό  και μιλεί με τον αδερφό του).


-Δώσε μου τον παπά! - και του λέει :

- Παπα-Γιώργη; τρεις χιλιάδες δολάρια σου στέλνω για την κηδεία του σκύλου αλλά να γίνει όπως πρέπει! Χριστιανικά! εντάξει;
-Εντάξει! εντάξει, λέει ο παπάς . Ξέρω , θα του κάμω την καλύτερη ! Και θα ανάψω και τον πολυέλαιο !
Κλείνει το κινητό ο παπάς και λέει του Μανόλη:
-Καλά μπρε παιδί μου, γιάντα  δεν μου λές από την αρχή ότι ο σκύλος σου ήτονε  Ορθόδοξος....



καταγραφή : Αρμάχα Ν.Ηρακλείου 2011 
Βασιλική Παπουτσάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad

.............