Υπόμνημα στον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης από τους μαθητές του Καλλιτεχνικού Σχολείου :
Διαμαρτυρόμαστε έντονα για την κατάσταση που επικρατεί το σχολικό έτος 2014 - 2015 στο καλλιτεχνικό σχολείο Ηρακλείου. Το κλίμα με τους καθηγητές μας είναι άσχημο, γιατί μπαίνουν στην τάξη συγχυσμένοι από τις συνεχόμενες συνεδριάσεις, για θέματα του σχολείου. Η Διευθύντρια και οι Υποδιευθυντές αργούν να μπουν στην τάξη και ορισμένες φορές δεν μπαίνουν καθόλου προφασιζόμενοι ζητήματα του γραφείου.
Εμείς και οι γονείς μας αντιμετωπίζουμε έντονα ζητήματα συνεννόησης με την διεύθυνση, γιατί αποφασίζονται πράγματα ερήμην μας, όπως την μεταφορά του σχολείου και των αιθουσών ή δεν υπάρχουν οι ανάλογες πληροφορίες στους γονείς μας από το τηλέφωνο όταν εκείνοι ρωτούν συγκεκριμένα πράγματα. Ακόμα υπάρχουν παραβατικές συμπεριφορές στο σχολείο οι οποίες έχουν καταγγελθεί επώνυμα και η διεύθυνση δεν λαμβάνει μέτρα. Το κλίμα στο σχολείο είναι ψυχρό και έχει διαταραχθεί η σχέση καθηγητών – μαθητών. Επιπρόσθετα οι καθηγητές δεν αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες παιδαγωγικού χαρακτήρα και προβολής του σχολείου, διότι φοβούνται την αξιολόγηση.
Το σχολείο μας ως καλλιτεχνικό συνταιριάζει την γνώση με την τέχνη όπως λέει ο νόμος, όμως η διεύθυνση αυτό δεν το ασπάζεται και δεν λαμβάνει μέτρα, ώστε να μην φεύγουν μαθητές με έφεση στην καλλιτεχνία. Έχουν φύγει ήδη πενήντα συμμαθητές μας, δηλ. δυο ολόκληρα τμήματα και όλοι οι υπεύθυνοι κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν. Επιπλέον ενώ έχουν έρθει όλοι οι καθηγητές γενικής παιδείας υπάρχουν τμήματα που δεν έχουν διδαχτεί αρχαία ξένες γλώσσες, γυμναστική κ.λπ. λόγω κακής κατανομής στο πρόγραμμα. Οι κατευθύνσεις στη β΄ και γ΄ Λυκείου γίνονται τις τελευταίες ώρες που είμαστε ήδη κουρασμένοι, ζητάμε λοιπόν να γίνεται όπως σε όλα τα σχολεία τις πρώτες ώρες.
Ενώ είμαστε καλλιτεχνικό σχολείο δεν δίνετε καμία σημασία στα μαθήματα καλλιτεχνικής παιδείας α) οι αίθουσες καλλιτεχνικών μαθημάτων έχουν γίνει γενικής παιδείας ή γραφεία καθηγητών ( Να σημειώσουμε ότι τις έφτιαξαν οι γονείς τα Χριστούγεννα του 2010 με έξοδα του τότε δήμου Γουβών) β) ενώ εδώ και τόσες μέρες έχουν έρθει οι καθηγητές του θεάτρου δεν έχουμε κάνει ούτε μια ώρα μάθημα και γ) το κυριότερο ζήτημα για ένα καλλιτεχνικό σχολείο είναι ο τρόπος που πρέπει να διδάσκονται τέτοια μαθήματα.
Ξαφνικά φέτος παραμονή Χριστουγέννων μάθαμε ότι αλλάζει η κατανομή στις ώρες και αναγκάζεται το σχολείο να προσαρμοστεί σε μια διαταγή που αφήνει πολλά ερωτηματικά. Γιατί πρέπει να στοιβαζόμαστε είκοσι δυο μαθητές σε μια αίθουσα που χωράει δεκατέσσερις (π.χ. σύγχρονος χορός); Πως είναι δυνατόν να κάνουμε μάθημα θεατρολογίας και να βλέπουμε θεατρικές παραστάσεις χωρίς διαδραστικό πίνακα; Πως είναι δυνατόν επί τρεις μήνες τώρα οι καθηγητές εικαστικών να μην διδάσκουν καλλιτεχνικές ειδικότητες αλλά να κάνουν παιδοφύλαξη παίρνοντας όλο το τμήμα γενικής παιδείας μαζί;
Τελειώνοντας απευθυνόμαστε στην διεύθυνση της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και τον περιφερειακό διευθυντή και απαιτούμε να δώσουν λύση στα προβλήματά μας εδώ και τώρα. Δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν να καταστρέψει το σχολείο που εδώ και δέκα χρόνια χτίζουμε με τους γονείς και τους καθηγητές μας. Κύριοι διευθυντές σας επισημαίνουμε ότι είμαστε δυστυχισμένα , ότι το σχολείο που αγαπάμε και μας έκανε δημιουργικά και ευτυχισμένα έχει γίνει βραχνάς. Ως εκπαιδευτικοί γνωρίζετε καλύτερα από τον καθένα πόσο σημαντική είναι η ψυχολογία για την σχολική επιτυχία μας. Σας κάνουμε έκκληση για βοήθεια . ΒΟΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου