Ο ΨΑΛΤΗΣ KAI H ΤΡΑΠΟΥΛΑ (ΑΝΕΚΔΟΤΟ) - Κρήτη πόλεις και χωριά

Κρήτη πόλεις και χωριά

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ INTEΡNET - www.kritipoliskaixoria.gr

.........
Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014

Ο ΨΑΛΤΗΣ KAI H ΤΡΑΠΟΥΛΑ (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)





Ο ΨΑΛΤΗΣ ΚΑΙ Η ΤΡΑΠΟΥΛΑ (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)

Έπαιζαν χαρτιά μια μέρα στ΄ Ανώγεια και έκανε έφοδο η αστυνομία.

Στη δίκη που πραγματοποιήθηκε μετά από λίγο καιρό, ο πρόεδρος ρώτησε τον κατηγορούμενο να πει τι έγινε.
- Κύριε πρόεδρε εγώ δεν κάνω τέτοια πράματα! Εγώ είμαι άθρωπος οικογενειάρχης , είμαι και ψάλτης στην εκκλησία!
- Πες μας ένα ψαλμό αφού είσαι  ψάλτης. Είπε ο πρόεδρος
- Σώσον Κύριε τον Λαό Σου!!! Απάντησε .
- Αθώος ο κατηγορούμενος!! Αφού ειναι και ψάλτης!


H παραπάνω είναι πραγματική ιστορία, την οποία μου διηγήθηκε ο «κατηγορούμενος» 1987.
Επιμέλεια : Παπουτσάκη Βασιλική

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad

.............