Σαράντα οκτώ πανέμορφα ιστορικά και προπολεμικά οχήματα, ηλικίας από 30 έως 85 ετών, από όλη την Ευρώπη, συμμετείχαν στο 43o Διεθνές Ράλι ΦΙΛΠΑ που διεξήχθη το τριήμερο 25 με 28 Σεπτεμβρίου. Στον αγώνα συμμετείχε με επιτυχία το χανιώτικο πλήρωμα, μέλη της Σ.Ι.Π.Α.Κ., Νίκος Χαβρεδάκης και Αχιλλέας Χαβρεδάκης με ΒΜW 501-V8 του 1959, πραγματοποιώντας εξαιρετική εμφάνιση, κατάφεραν να τερματίσουν στη 2η θέση της κατηγορίας Ε και στη 10η της γενικής κατάταξης. Επίσης το μέλος της Σ.Ι.Π.Α.Κ. Λεωνίδας Νασόπουλος συμμετείχε ως συνοδηγός σε ένα Fiat 124 Spyder του 1973, με οδηγό τον Κωνσταντίνο Ξάστερνο.
Το πλήρωμα τερμάτισε στην 8η θέση της γενικής κατάταξης και στην 5η στην κατηγορία G. Στο αγωνιστικό κομμάτι τώρα, η εκκίνηση του αγώνα πραγματοποιήθηκε το πρωί της Πέμπτης από την κεντρική πλατεία της Λαμίας, ενώ επίκεντρο του αγώνα ήταν το πανέμορφο Καρπενήσι. Τα πληρώματα κάλυψαν 400 χιλιόμετρα και μέσα από μοναδικές διαδρομές τους δόθηκε η ευκαιρία να θαυμάσουν τη φύση και να απολαύσουν οδήγηση. Στο αγωνιστικό κομμάτι διαγωνιζόμενοι και μηχανές δοκιμάστηκαν σε 23 ειδικές διαδρομές regularity και ειδικές δοκιμασίες ακριβείας, στις τρεις ημέρες που διήρκησε ο αγώνας.
Καθ’ όλη τη διάρκεια ο καιρός ήταν άστατος και αυτό έκανε το αγώνα περισσότερο ενδιαφέρων. Οι Μάνος και Μαρία Παλαβίδης με British Leyland Mini 1275 του 1978 αναδείχθηκαν νικητές της γενικής κατάταξης, με 13 βαθμούς ποινής, ενώ τους ίδιους βαθμούς συγκέντρωσαν οι δεύτεροι στη γενική, Θεμιστοκλής Κονταράτος – Ιούλιος Ιατρίδης με Porsche 911S του 1980. Βάση όμως κανονισμών, η νίκη πήγε στο αυτοκίνητο με τον μικρότερο κυβισμό. Στην τρίτη θέση βρέθηκε το πλήρωμα Ηλίας Παπαλεξάνδρου – Ντίνος Κρανιώτης με Autobianchi A112E του 1977 και 40 βαθμούς ποινής, ενώ τους ακολούθησαν στην τέταρτη θέση οι Ηλίας και Ισαβέλλα Παπαδάκη με Porsche 356 του 1962 και 46 βαθμούς ποινής.
Στις θέσεις πέντε και έξι της γενικής κατάταξης τερμάτισαν αντίστοιχα οι Ιωάννης Κατσαούνης – Ματθαίος Μάνσολας με Porsche 911 του 1965 και 52 βαθμούς και Κώστας Μητρόπουλος – Νεοκλής Νικολάου με Lancia Fulvia Coupe του 1974 με 66 βαθμούς ποινής. Να σημειώσουμε ότι το Διεθνές Ράλι ΦΙΛΠΑ θεσμοθετήθηκε το 1972 και συμπεριλαμβάνεται στο επίσημο ημερολόγιο της Διεθνούς Ομοσπονδίας Παλαιού Αυτοκινήτου (FIVA).
http://www.haniotika-nea.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου