Προβληματισμός προκύπτει από την καταγραφή της άποψης των Κρητικών σχετικά με το βαθμό επικινδυνότητας του κάθε νομού σε σχέση με τους άλλους νομούς της Κρήτης και της υπόλοιπης Ελλάδας, αλλά και αισιοδοξία από τη θετική στάση τους απέναντι στα προληπτικά μέτρα της Τροχαίας.
Την προσαρμογή των ορίων ταχύτητας σε σύγχρονα όρια εκεί όπου υπάρχουν ραντάρ επιδιώκουν οι τοπικές αρχές, ώστε να αποφευχθούν φαινόμενα αδικίας κατά τη λειτουργία των ραντάρ ελέγχου ταχύτητας.
Συγκεκριμένα, η Αστυνομική Διεύθυνση και η Περιφέρεια επιδιώκουν να υπάρξει αναπροσαρμογή των ορίων ταχύτητας στα 4-5 σημεία του ΒΟΑΚ αλλά και του επαρχιακού δικτύου, όπου θα υπάρχει έλεγχος της ταχύτητας με ραντάρ , με στόχο να μην υπάρχουν αδικίες από πρόστιμα, να διεξάγεται η κυκλοφορία απρόσκοπτα και τελικά να μην υπάρχουν αντιδράσεις για το μέτρο από διαμαρτυρόμενους πολίτες.
Συγκεκριμένα, η Αστυνομική Διεύθυνση και η Περιφέρεια επιδιώκουν να υπάρξει αναπροσαρμογή των ορίων ταχύτητας στα 4-5 σημεία του ΒΟΑΚ αλλά και του επαρχιακού δικτύου, όπου θα υπάρχει έλεγχος της ταχύτητας με ραντάρ , με στόχο να μην υπάρχουν αδικίες από πρόστιμα, να διεξάγεται η κυκλοφορία απρόσκοπτα και τελικά να μην υπάρχουν αντιδράσεις για το μέτρο από διαμαρτυρόμενους πολίτες.
Σήμερα, ο ΒΟΑΚ θεωρείται δρόμος ταχείας κυκλοφορίας με όριο ταχύτητας τα 110 χιλιόμετρα. Ωστόσο δεν υπάρχει σε κανένα σημείο τέτοια πινακίδα. Το γεγονός αυτό έχει προκαλέσει τεράστιες συζητήσεις και αντιδράσεις από φορείς και πολίτες, για τον λανθασμένο τρόπο που πάει για άλλη μια φορά να εφαρμοστεί ένα μέτρο ελέγχου ταχύτητας με όρια που βρίσκονται εκτός πραγματικότητας και για πολλούς είναι επικίνδυνα. Άλλωστε, οι αντιδράσεις κατά το παρελθόν και για σχεδόν τους ίδιους λόγους είχαν αποτρέψει την αρχική λειτουργία των ραντάρ παρά την εγκατάστασή τους.
Παρατηρήστε τις 2 πινακίδες επι της εθνικής οδού Ηρακλείου - Σητείας στο ύψος της Χερσονήσου όπου σε οδηγούν ...απο τα 90 χλμ να μειώσεις ταχύτητα στα 50 χλμ και αμέσως στα 40 χλμ
Το ραντάρ που υπάρχει στον νομό Λασιθίου εντός του οικισμού Ιστρο
Οι πινακίδες χρειάζονται επανέλεγχο. Για να προσαρμόσουμε τα όρια ταχύτητας πιό πολύ ώρα πρέπει να κοιτάμε το χιλιομετρητή, παρά το δρόμο. Σε πολλά σημεία είναι επικίνδυνες. Υπάρχουν ραντάρ στα σημεία που μπορείς να τρέξεις λίγο, και προκαλούν εκνευρισμό. Αλλά πάλι από το τέλος ξεκινήσαμε. Αντί να σηματοδοτήσουμε σωστά πρώτα τους δρόμους, βάλαμε σε λειτουργία τα ραντάρ. Ελπίζω η πολιτεία να επιληφθεί του θέματος σύντομα.
ΑπάντησηΔιαγραφή