Oσο παλιώνει το λεωφορείο μοιάζει με τη δυσαρεστημένη σύζυγο γκρινιάζει, παρουσιάζει προβλήματα και δεν ανταποκρίνεται σε υψηλές απαιτήσεις.
Η διάδοση του λεωφορείου ως συγκοινωνιακού μέσου στην Ελλάδα ξεκίνησε από το 1896 και για μια εικοσιπενταετία
υπήρχε υποτυπώδης εξυπηρέτηση με πρωτόγονα και αυτοσχέδια λεωφορεία. Τότε η ανάγκη για βελτίωση επέβαλε τη θέσπιση νομικών διατάξεων και έτσι άρχισαν να λειτουργούν με
διάφορες μορφές μέχρι και το 1952 όπου ιδρύονται τα Νομαρχιακά ΚΤΕΛ και το 1973 υπήρξε η αφετηρία λειτουργίας των ΚΤΕΛ με τη σημερινή τους μορφή.
ΣΤΑΘΜΟΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ ... ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΤΟΥ ΦΥΤΑΚΗ
ΤΑ ΚΤΕΛ Ξεκίνησαν με Λεωφορεία λίγων θέσεων εκείνης της εποχής. Ανεπτυσαν μικρές ταχύτητες με αποτέλεσμα μια διαδρομή 40 χιλιομέτρων να την κάνουν σε 1 ώρα και βάλε !!!
Κλασσικά σε κάθε Λεωφορείο υπήρχε η θέση του εισπράκτορα... εξ ου και το επάγγελμα που ... χάθηκε !!! πλέον.
Η χαρακτηριστική του φωνή να ενημερώνει τις στάσεις των χωριών , εάν το λεωφορείο περνούσε από πολλά χωριά !!!
Το βαρύ, μεγάλο τιμόνι των λεωφορείων που δυσκολευε την μανούβρα των οδηγών στις πλατείες των χωριών !!!
ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ Bedford ΕΤΟΣ 1950 ΧΡΗΣΤΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΟΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ κα ΜΑΡΙΑΝΘΗ ΧΡΗΣΤΑΚΗ / ΓΑΛΑΝΟΣ
ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΤΟΥ ΚΑΡΑΙΣΚΟΥ, James ΕΤΟΣ 1950 (δεν ξέρω αν είναι γραμμένη η μάρκα σωστά) ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΟΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ κα ΜΑΡΙΑΝΘΗ ΧΡΗΣΤΑΚΗ / ΓΑΛΑΝΟΣ
ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ Bedford ΕΤΟΣ 1950 ΚΟΥΝΑΒΟΙ.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΟΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ κα ΜΑΡΙΑΝΘΗ ΧΡΗΣΤΑΚΗ / ΓΑΛΑΝΟΣ
Το ΚΤΕΛ Ηρακλείου - Λασιθίου Α.Ε. ανταποκρινόμενο στις απαιτήσεις των καιρών με τη συνεχή ανανέωση των λεωφορείων, τη δημιουργία σύγχρονου εξοπλισμού, την οργάνωση των υπηρεσιών και την εκπαίδευση του προσωπικού, κάνει τον οργανισμό μας ένα από τους πιο σύγχρονους στην Ελλάδα.
Σήμερα το ΚΤΕΛ διαθέτει 165 λεωφορεία το 90% των οποίων είναι χρονολογίας 2003 - 2004 διόροφο υπερυψωμένο με κλιματισμό και 300 έμπειρα άτομα που είναι στη διάθεση του επιβατικού κοινού για την ασφαλή, άνετη, γρήγορη και οικονομική μεταφορά τους.Το ΚΤΕΛ Ηρακλείου - Λασιθίου Α.Ε. εξυπηρετεί όλη την Κρήτη και τη συνδέει με
την Ηπειρωτική Ελλάδα, εκτελώντας δρομολόγια για Λαμία, Λάρισα Κατερίνη, Θεσσαλονίκη Κόρινθο, Πάτρα Άρτα, Μεσολόγγι και Ιωάννινα. Διαθέτει ακόμα τρία Τουριστικά γραφεία Γενικού Τουρισμού στο Ηράκλειο, στην Χερσόνησο και στον Άγιο Νικόλαο και ιδιόκτητα τουριστικά λεωφορεία για την πραγματοποίηση κάθε είδους εκδρομών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου