Ναυπηγήθηκε to 1928, στα ναυπηγεία William Denny
and Bros στο Dumbarton της Σκωτίας. Είχε μήκος 93,7 μέτρων και πλάτος 11,8 μέτρων . Είχε 2.288
τόνους και ταχύτητα 22 κόμβων που του έδιναν 2 μηχανές τύπου Parsons με
στρόβιλο μονού μειωτήρα, την δε παραγωγή ατμού την είχαν αναλάβει τέσσερις
λέβητες Yarrow. Άρχισε τα ταξίδια του στην γραμμή Newhaven−Διεππης στις 30
Αυγούστου 1928. Ανήκε στην εταιρεία Southern Railways Co του Southampton της
Αγγλίας.
Το Φρύνη ήταν ένα θρυλικό πλοίο της Μάγχης στην δεκαετία του 1930 και αργότερα
στα 1950 με το όνομα Worthing (είναι το όνομα μιας μικρής πόλεως στην νότια
πλευρά της Αγγλίας, μεταξύ του Portsmouth και του Brighton). Το πλοίο Worthing
έκανε το δρομολόγιο Newhaven−Διεππης για πάρα πολλά χρόνια, πάντα με συνέπεια
και επιτυχία.
Κατά τη διάρκεια του πολέμου, χρησιμοποιήθηκε ως πολεμικό, με το όνομα
Brigadier και μάλιστα έλαβε μέρος και στην εγκατάλειψη της Δουνκέρκης και στην
απόβαση της Νορμανδίας και ακόμη υπέστη μεγάλες ζημιές από σύγκρουση στο τέλος
του πολέμου. Μετά τον πόλεμο Το Worthing εστάλη στο Newcastle όπου το
μετέτρεψαν ξανά σε επιβατηγό της Μάγχης με καινούριο τονάζ 2.342 τόνων. Με το
όνομα Worthing επέστρεψε στην γραμμή Newhaven −Διέππης στις 24 Μαρτίου 1945
Τον Ιούνιο του 1955, η Φρύνη πουλήθηκε στον Ιωάννη Λάτση και έφτασε στον
Πειραιά. Πέρασε μόλις ένα μήνα στο Πέραμα για ορισμένες εργασίες εξωτερικού
καλλωπισμού, ήταν βαμμένο άσπρο και ξεκίνησε τα ταξίδια της στην Ελλάδα.
Οι διαδρομές που έκανε ήσαν:
--- Πειραιάς - Τήνος - Μύκονος.
--- Πειραιάς - Χανιά - Ρέθυμνο
--- Πειραιάς - Ηράκλειο - Ρέθυμνο - Χανιά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου